Thursday, August 13, 2009

Takziah Buat Prof Madya Datuk Dr Azarae Idris

Penulis baru mendapat maklumat daripada sumber dalaman HEPA yang mengatakan bahawa TNC HEPA UM kini sedang dalam proses kuarantin kerana disyaki menghidap wabak yang paling digeruni pada waktu ini iaitu Influenza A H1N1.

Justeru di kesempatan ini, penulis bersama seluruh saf kepimpinan PMIUM dan ahli PMIUM keseluruhannya mengucapkan takziah kepada Dr dan keluarganya di atas musibah yang berlaku ini. Harapannya agar mereka dapat terus tabah dalam menjalani ujian daripada Allah S.W.T ini dan berdoa agar Dr dapat kembali sembuh untuk menjalani kehidupan yang lebih baik di sisi keluarga tersayang.

Nasihat penulis kepada seluruh masyarakat di luar sana agar sentiasalah berada dalam keadaan yang penuh dengan kewaspadaan. Ya, kita maklum bahawa wabak ini 'tidak bermata'. Sesiapa pun boleh dijangkiti dengan kehendak & keizinan daripada Allah S.W.T.

Oleh yang demikian, selalulah bermohon dengan Allah S.W.T agar kita diselamatkan daripada wabak ini, dan terhindar juga daripada sebarang wabak yang pastinya disebabkan oleh tangan-tangan jahat manusia... Wallahua'lam...

No comments: