Thursday, July 23, 2009

Mahasiswa Akan Bersama Rakyat Pada 1 Ogos Ini (Manaavar Sakthi!!)

Melihat kepada keberanian & keterbukaan rakyat berhubung bantahan terhadap ISA ini, mahasiswa sama sekali tidak teragak-agak untuk menyatakan kesanggupan untuk turun bersama-sama dengan rakyat Malaysia pada 1 Ogos ini dalam usaha untuk menuntut pemansuhan ISA.

Di samping itu, mahasiswa juga mengecam tindakan pihak yang menangguk di air keruh (Pro-ISA) dengan mengadakan demonstrasi pada waktu yang sama untuk mempertahankan undang-undang rimba ini.

Justeru, Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) akan bertindak secara serius untuk memobilasi seluruh mahasiswa yang berada di bawah koalasi kami dalam menjayakan tuntutan untuk memansuhkan akta durjana ini.

Dan akhirnya, mahasiswa menyeru kepada seluruh rakyat di luar sana untuk membanjiri bandaraya Kuala Lumpur pada 1 Ogos ini dengan gelombang hitam merah. Biarlah suara keramat rakyat & mahasiswa kali ini 'mengajar' pemerintah yang telah sekian lama memekakkan telinga dengan perit jerih rintihan rakyat terbanyak! Manaavar Sakthi! (kuasa mahasiswa)

4 comments:

AntiAnwarDAP said...
This comment has been removed by the author.
AntiAnwarDAP said...

bagi mereka yang menyokong puak@mereka yang selalu menganggu gugat keamanan negera(Hindraf,PKR,DAP)
memang menyokong untk dimansuhkan ISA...tetapi mereka yg tidak menykong akan suasana kekacauan ini akan bersama-sama mykong untk meneruskan ISA ini bgi melihat negara malaysia ini terus aman...mungkin ketika ini juga saudara hendak menonjolkan diri saudara supaya dipandang hebat dan hero dikalangan Mahasiswa..alangkah baiknya jika saudara menelaah buku pelajaran supaya CGPA saudara meningkat melebihi 3.00...itu baru boleh dikatakan pemimpin yang baik...mungkin tidak ramai pengikut saudara yang mengetahui "kehebatan" saudara dlm pelajaran...

Anonymous said...

SALAM BRO,

ESOK KALAU DAH TAKDO ISU KITO NAK DEMO APA PLAK?

pria malaya said...

insyallah..segerombolan anak muda akan bersama2 100 000 umat manusia berkumpul secara aman pada satu Ogos nanti..

hapuskan ISA!!!